Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Márton és a Libák

Márton és a Libák

112

2021. november 23. - Márton és a Libák
IMG 20191227 121651Annyira nem szeretek beszélni azokról a történeteimről,amiben több lennék egy érzelgős szépfiúnál. -A villanegyed beli hamupipőnél. -A botcsinálta Don Juannnál. Ellenállhatatlan vágyam van most is valahogy elbliccelni az egészet. De mégis meg kell írnom.

 

112

 

...Miskolci kórház ügyelet. Miben segítsetek? -Hogy felemeled a seggedet cicus és küldesz egy mentőt ide ... után a balesethez. Scala anterior legalább kettes fokozat,huszonéves nő eszméletlen...

-Nem tudom,mi az a Scala anterior és...

-Kussolsz, pontosan tudod,de ha kimondom magyarul itt elszabadul a pánik,elvesztem a nőt és akkor idehozlak de a moci után kötve. Tizenhét kilométer és már ötven perces a riasztás! -a telefon túloldalán sírás,majd egy másik hang remegve szól bele: -kitartást fiam már húsz perce magántelefonokat hívunk. Lesz orvos jó.

 

  Az élet császára voltam.Immáron szövetkezeti tag egy futárszolgálatban ,a vadonatúj metálzöld motorkerékpárom harsogva falta a pkilométereket.Az almazöld kofferszettben (amit bolond olcsón szereztemakárcsak a bringát) ott figyelt három csík Symphonia ,energiaüdccsi,némi ex,és minden ami egy jó nyaraláshoz kell. Egy kicsit aggódtam,mivel még nem volt 100%legalitásba helyezve a gép.De az utasom miatt megérte kockáztatni. -Szőke,babaarcú, kék szemű,105E,72,89...százötven magas, 34es lábbal és magas rüszttel -ha érted ;-) -Azt,hogy miért várt rám 21évet mielőtt bárkivel is...? Na azt én se értettem nagyon. Kigyorsítottam az éjszakai országúton,és a sötét csík csak azért nem indult el a nadrágomon,mert öt perce pössentettünk. Ugyanis egy elemlámpával köröztek az út közepén. A cigarettámat idegesen harapva támasztottam le a kínai vasat. Azonnal célzott kérdéseket tettem fel az elemlámpásnak. Az úton egy Suzuki Sedan állt a tetején kitört jobb első kerékkel és szélvédővel. Előtte jóval egy csinos nő,Krisztus pózban az aszfalton fekve,sokkos állapotban. -Hívtátok a mentőket? -Elsősegéjnyújtó? -Nyugi felcser vagyok! -szóval 10perce legalább... -Így találtátok? -Jó... -Jól vagy,hogy hívnak? -Magdi,mid fáj? -A fejed? -Ezt érzed? -leveszem a cipőjét és végighúzom az ujjam a talpán. -Pervereerz...-kuncogja -Fázom.- rebegi utána. Ágival elhozatom az aranyfóliát a topchaseből, ketten behúzzuk alá miután a többi embert beosztottam a lány testét stabilizálni. A tarkójánál megállok. -Takaros vértócsa. A füle az. Kötést csinálok,betakarom a kabátommal. -Orvos vagy? -Csak a tűzoltóságnál csináltam a búvárvizsgát ahhoz meg kellet 80óra eü. -Egy tűzoltó hmm..-Ihatok? -Inkább ne. -Cigizni? -Ám legyen,láncdohányos vagyok én is...

 

 Azt hiszem itt az ideje bemutatni a szereplőket;legendásan rossz névmemóriám miatt most inkább jelzőket osztok szét.Pedig esküszöm, ott abban a pillanatban mindenkinek egyből megjegyeztem a nevét. Valamit éreztem azt hiszem. Magdit a balesetest, mosolyogva cigiztette Szöszi,a zöldgallytöréses ,monoklis utastárs. Luvnya, a sofőr épp Baleknak és Nemtomnak-a mögöttük haladó autó utasainak-mentegette magát az útpadkán. Rinya,szemből érkezett,Csősz szántott az út mentén,ő hívta a mentőket,és azon aggódot:a traktor munkafényszórója okozta a balesetet. Ági az örökké kételkedő és bármikor hisztire kész barátnőm, két ismeretlen akik az utasításomra csősz helyett biztosítják a helyszínt, valamint jómagam, akit a rossz szövegértelmezés miatt tűzoltóknak gondolnak. 

-Doki,baj van...-suttog nekem Szöszi. Tényleg baj van,a kötés átvérzett, Magdi eszméletlen. Ágit megkérem,polcolja fel a lány lábát. Csősz világít nekem ,Szöszi kibicel és asszisztál,Rinya teszi amiről elkereszteltem.   Ijesztően sok vér...szikét kotrok elő,felvágok egy újabb csomag gézt és vékony tampont sodrok, a fülébe teszem. Szólok Rinyának ,sürgesse meg a mentőket. Magdi öklendezik,de ájult. A pulóveremmel stabilizálom a fejét kitisztitom amit ki kell,géz a szájra,már lélegzik is. Rinya hisztérikus kezd lenni,de rájövök ;nem csak egy gyáva féreg,de hipohonder is és utálja a dohányzást. Reszelős hangon meggyújtott cigarettát kérek tőle amíg kesztyűt cserélek. Beválik a sokkterápia. A következő kb. negyven percben ő lesz a cigarettázós kezem és a csapat külsőre legnyugodtabb tagja. Letérdelek a lány feje mögé,törlöm a fülét,és próbálom elállítani a vérzést amikor szörnyű gyanúm támad. A vállaknál benyúlva nyitott tenyérrel hamiskártyás ujjakkal tapogatok,végig a nyakcsigolyákon ;amikor a kisujjam valami borzalmasat érez. Mint egy meleg tejeszacskó üvegszilánkokkal.

  Tampon ki,fülpiszkálóval próbálok szabad utat engedni a vörös pataknak, és Csőszt megkérem,egy Bombát öntsön ki az aszfaltra,hogy meg tudjam becsülni a vérveszteséget. Ági kezd nyöszörögni,leváltatom Szöszivel és a csodaericssonnal megnézetem vele a Miskolci kórház ügyeletének a közvetlen számát. Felhívják,üzenem nekik,hogy a beteg állapota súlyos. Ekkor kék villogók tűnnek fel a láthatáron. De csak a rendőrök azok,nem merik átvenni az elsősegélynyújtást. Elkezdik kikérdezni Luvnyát,felvenni az adatokat,a munkájukat végezni. Fogom a lány fejét,a hamiskártyás ujjak figyelik a pulzust a nyakon,és időnként a vérnyomást próbálják megbecsülni... Luvnyához képest Rinya egy római jellem volt. A nő szerintem életében nem vállalt egy kettétört fogpiszkálóért se felelősséget. A hadnagy odakisérte hozzánk. Amikor Magdin remegés kezdett végigindulni -Mahamalagabada...ha...ha -tört fel a torkából. -Látjátok nincs is baj,már beszél! -ujjongott Luvnya. -A tekintetemmel kinyírtam a nőt,és biccentettem a jagellóknak,hogy vigyék innen a rákba.A kisujjammal már egy strandlabda állagú dudort éreztem. Koponyaalapi, és a vér már basztatja a beszédközpontot. Nem bepánikolni,tekintetemmel odahívni a legstabilabb rendőrt. Súgom neki,mi van,ha öt percen belül nincsenek itt a mentők,műtenem kell. Kattogás recsegés,semmi,a fejemhez tartják az ügyeletet újra. Nyugodtan kezdem,de a hangom átmegy egy hóhér suttogásába,amikor hülyének néznek. -Van egy szike valahol? Kérdem a hívás után és lázasan keres mindenki. Nem találnak. -Tű,olló,vagy egy éles kés?-kérdezem olyan hangsúllyal mint amikor a jogsit kérik. Tű van elejtik. Nem találják. Erre megtapogatja az övét a megbízható őrmester és már majdnem odanyújtja a kését, amikor hirtelen riadt szemekkel kérdi: -Mire kell?

-A balesetesnek kettes,de inkább hármas fokozatú koponyaalapi törlése van,ha nem nyitom fel a zárt sebet,a saját vére fogja szétpréselni az agyát. -mondom tisztán és hangosan. -Nincs kés!-mondja a zsaru ,beül a Ford csomagtarójába és összefonja a karját. -Magdi,szerdán lesz huszonhét,de csak akkor ha valaki megszünteti a vérömlenyt. Gondolom,akkor te szeretnéd! -hörgöm. Csősz felkapja a gézvágóollót és elkeseredetten élezni kezdi az aszfalton. Egyszer csak eltűnik a barbaresz az arcomból. Rinyából fél óra alatt férfi lett és mint Kojak ;terpeszállásban fújja az őrmester arcába a füstöt. Szöszi is csatlakozik hozzá. Egy szép feszületet veszek észre Magdi nyakában. -Az Úr az én pásztorom...-valahogy mindenkinek beugrik a szöveg egy része,ha elakad mindig folytatja valaki. -Magdi,tarts ki velünk!Magdi...erős vagy...suttogok, miközben rettegve nézem a hatalmasra dagadt tarkót. Csősz odanyújtja az ollót. -Ügyes vagy nagyon, Áginál van körömreszelő,párat húzzatok rajt'. -mondom halkan és pupillareflexet elkenőrzök;gyenge de van. Amikor valaki átölel,és a kést nyújtja. A rendőr az,sír. Egy üveg vodka is kerül,bemosakszom gyorsan és egy pillanatra lehunyom a szemem felidézni a fejtő anatómáját. -Várj fiam majd én! Szólal meg egy borízű hang. És egy kövér öreg doktorbácsi-a Putnoki körorvos két bányamentővel már a kanalas hordágyra is rakta a lányt és egy bűvészmozdulattal kilopják előlem a pácienst. Nem tudok felállni. Nézem a mentőt, Volkswagen LT ,első szériás,hirtelen a vizsgálólámpa elalszik,a doktor valamit írhat a kisasztalnál,odahivja a rendőröket. Azok elindulnak Luvnya felé ,az kitépi magát a harmadikuk kezéből,fut...

-Segítek kolléga,-mondja a doktorbácsi és görcsoldót ad be injekcióban. Cigarettával kínál. -Te, tegezhetsz. Hányad éves vagy? -Ne haragudj főorvos úr...először azt hittem a fülcsatorna sérült, de utána próbáltam...én csak egy futár vagyok. -Akkor felsegítem most a motorkerékpársofőr urat. Mert emígyen csak ön tegezhet engem. Luvnyát közben beérték a hék ,és bilincsbe verve hozták. A talpamra állva szórakozottan söpörtem végig a nadrágomon amikor, egy egyszer használatos szike koppant a földön. A hivatásos mentők ekkor érkeztek meg. A kék lámpák fényében,két férfi állt. Egy fiatal aki leeresztett karokkal,hangtalan sírt,és egy idős aki mint anya agyermekét ölelte.Majd ádata a helyét egy következő embernek,aki egy öleléssel és jó szóval-mitöbb valamilyen jelképes ajándékkal kedveskedtek neki... amikor Szöszi a hajcsatját vette ki nekem, az olyan megható volt,hogy muszáj voltam elmosolyodni...

 

 Megérkeztünk a szállodába,éppen egy rendőrautó hajtott ki a parkolóból. Olyan furcsán néztek ránk a recepción. Elkezdtem szabadkozni,hogy forgalmi helyzet volt. -Segond az a lényeg,hogy itt vagytok. Segítek behozni az autóból a csomagokat. -Mosolygott kedvesen a londiner-miközben a szemei valahol a távolba révedtek. -Motorral vagyunk és csak egy táska. -Segond, érdekelnek a motorok,kimegyek veled -és két felespoharat és egy üveg italt tett a zsebeibe.

-Gyönyörű járgány,gyönyörű nő,a bukósidakon plexi,mégis vörösek a szemeid,balhé volt?

-Csak megöltem egy nőt.

-Mikor?

-Most egy órája.

-Ne hazudj!

-Nem én!

-Semmi ilyen nem történt. Másfél órával ezelőtt .... Magdolna .... gépkocsijában ülve balesetet szenvedett,a szélvedőn kirepülve súlyos koponyasérülést szerzett. A baleset után mintegy 15 perccel ,egy a személyleírás szerint;egy sötétszőke kisportolt testalkatú szolgálaton kívüli tűzoltó(?) érkezett a helyszínre ,egy ismeretlen márkájú rózsabogárzöld motorkerékpárral. A balesetest szakszerű elsősegélyben részesítette,állapotát a ....i bányamentőszolgálat és Dr.... belgyógyász kiérkezéséig mintegy 55percre stabilizálta. A tanúvallomások alapján legalább egy ízben újraélesztette. ... Magdolna a balesetet követő 72percben a mentőgépjárműben az agyhalál állapotba került...- mondta mintha papírból olvasta volna,azazhogy pont egy gépelt papírból olvasta.   Riadtan néztem a fiúra ; ő a poharakat az ülésre tette...Egy korty italt a földre löttyintve ,majd egymásra nézve ittunk. Leültünk valahová és Laci halkan elmesélte a húga életét. Az üveg kiürült . Bocsánatkérően néztem a srácra,erre ő a vállaimra tette a kezeit. -Köszönöm mind az ötvenöt percet amennyivel többet lehetett boldog menyasszony a testvérem. 

 

Epilógus: 

 A szőke lánnyal összevesztem a motor nem vált be,ráfizetéssel vettem egy Hondát márcsak búfelejtőnek is. A harmadik munkahetén a gépnek gondolkodtam egy padon. Felemeltem a telefont ,bocsánatot kértem Ágitól,és randit estére. Fuvart kaptam, mivel siettem nem vettem le a kétujjnyi vastag polárdzsekimet a motoroskabát alól,csak a zippzárt húztam le félig. Egy T3as erőlködött velem,de odahúztam és kielőztem. A Baross és a Szűz kereszteződésétől nem messze ;fodrász lányok cigarettáztak a novemberi nyárban. Egy fuvallat felkapta az egyikük ruháját. A szél,fekete háromszöget villantott a combjai között. Fél szemmel észrevettem, hogy tilosra vált a lámpa. Satufék. Nem volt kedvem a gettóban egy fekete luxusautóval karambolozni. Hirtelen valami elementáris erő lerántott hanyatt az aszfaltra. Akadálytalanul csúsztam be a két fényszóró közé ,a lökhárítót nem tudtam megfogni,de a kormányrudat már igen. Riadtan vettem észre,hogy a zsebembe gyűrt sálamat elkapta a bal hátsó kerék,és hetvennyolc lóerő húz maga felé. Kifújtam a levegőt és megfeszítettem a hasizmom,a kesztűkből kicsúszott a kezem,éreztem a dízelmotor bűzét és forróságát. A kerék már felkapott a csípőmre éreztem,ahogy megroppannak baloldalt a bordáim,és a tüdőm felpréselődik a torkomba. "Mint a macska" -gondoltam, és az eszméletemet vesztettem.

 -Nyugodj meg fiam,mindjárt jönnek érted.-szólított meg egy lódenkabátos kerekestáskás néni. -Kik a mentők? -gondoltam, meg mást is. -Úgy káromkodsz mint a szódás és mégis az angyalokat jönnek érted,ki vagy te? -Kérdezte a néni. Nem éreztem magamon a reggeli hideget őrző ruhát,és eszembe jutott a sál is. A lábam felé néztem és elcsodálkoztam a hétköznap délelőtti jelmezes felvonuláson. Felnéztem a napra,nem vakított,  de volt mellette egy ragyogó csillag. Súlytalannak éreztem magam, és fájdalom nélkülinek. A hátam mögé sandítottam: egy nagydarab férfit álltak körül az emberek, mellkasa meztelen, egy kopasz de fiatal férfi térdel az oldalán,taknyazva bőg,és elkeseredetten teszi a dolgát. Érdekes,de a csillag még érdekesebb én most,hogy már tudok repülni-na jó csak lebegni-oda mennék. De megint elájulok. Valaki nyomkodja a mellkasom, a-a én inkább alszom! Fütyül a centrifuga, én ugyan nem kelek fel! Valami trutyi van a cickóimon; fogjuk fel kellemesnek én akkor is alszom! Kzzzzttt! Ki az fasz basztat árammal? -Jé ez a taknyazva bőgős,két micsodával a kezében! Nehogy megölj buzi! -Szuszogom. Kezd valami rémleni,körbeforgatom a fejem,moci sehol.Tömjénolaj a homlokomon...miafa? -Még nem vagyok rögzítve,és ti ide hoztatok ?Dehát balesetest moz...-pihegem,de valahogy gyanúsan kevés a levegőm. A bal tüdőm lángol. -Átment rajtad,de az úr szeret téged. -mondta a másik máltai,nyakából kihajtogatva a bíbor stólát. Intubálás...utána egy bazi injekcióstű lendül,sikítani a cső miatt nem tudok,de ahogy újra kezdi kitölteni a tüdőm a helyét már nem is érdekel,hogy leszúrtak. Úgyis fáj minden mint állat...

A Vészhelyzet baromság, nem fut úgy a kórházi személyzet,hanem kondenzcsíkot húz(már amennyiben a mentők egy olyan beteget hoznak akin áthajtott egy teherautó. Ötvenes nő háborodik fel,hogy félbeszakítják a vizsgálatát,de lehet csak kíváncsi volt hogyan vágják le a ruhát egy tagbaszakadt fiatal srácról. A bocsánatkérő mosolyára emlékszem, a csőre már nem.

 Arra ébredek,hogy hideg van ,egy tolóágyon fekszem a váróban , a tévében rendkívüli hírek mennek valami horrorbalesetről. Most kapták a hírt,hogy a fiatalember túl van az életveszélyen. -Jó tudni- Egy a tízezerhez volt az esélye túlélni,maradandó sérülés nélkül még háromszor ennyire ritka. De ezt már a valahonnan elővarázsolt "szakértő" mondja. Valaki káromkodva átkapcsol a konkurens csatornára: "Szupermen karambolozott" olvassa fel Toncsi majd egy helikopteres felvétel jön a balesetről. -Mekkora kamumá! -Mondja két bakfis egymásnak, majd kifelé menet kuncogva bekukucskálnak egy tolóágyon fekvő leszíjazott beteg lepedője alá,nem is sejtve,hogy az illető csak mérgében csukta be a szemét. Mert amíg eszméletlen volt,valami tréfamester a lábujjaira feszítette a lepedőjét,a bejárat felé fordította ,és már egy órája tojnak a fejére,a teveműsoron kívül. 

 Valahogy mégis osztályra kerültem. A telefonom karc nélkül megúszta. Csibét hívom. A világ legnagyobb hantájának,hogy lemondjak egy randit. Lejárt az egyenlegem.Tamás hív,unatkozik a taxijában. -Te nem tudod,mi van a városban? Azt mondják valami ukrán bérgyilkoson átment a kamion és túlélte. Terminátor bazze. Ha túl is élte,szerintem csak donor... Veled mizu ,náthásnak tűnsz. -Csak a légmell utóhatása. -Öcsi basszus, ott vagyok, kilenc perc harminc másodpercen belül! Nem mondott igazat,mert tíz perc múlva már három perce üvöltözött a telefonban Ágival.-Hagydcsak,törpebombázó terem minden második dizsiben,de lett egy bátyám végre. -nyögtem. Egy cseppet utáltak a betegtársak,hogy én tévésztárban nyomom. Akkor még jobban utáltak amikor egy jó magas nővérke jött vacsi után a vegetáriánus úrnak ivójoghurtot és pilótakekszet hozni. Koraéjjel amikor visszajött a katéteremet ellenőrizni-na az már akkora pofátlanság volt,-hogy muszáj voltak megkedvelni. Mert ugye nem volt katéterem. A vizsgálófal maradt ,Vali nem akarta elhinni a tévedését ,majd a nővéri műhibája folytán kialakult oedemeat hagyományos népi orvoslással kívánta kezelni. Én a törött csípőlapátomra hivatkozva hárítottam ugyan a felajánlást,de a végén meggyőzött. Kétszer is. A reggeli vizit előttig vigyázott arra,nehogy valaki megkatéterezzen. -Fiam,milyen a mennyországban? -Kérdezte a főorvos tőlem. De mielőtt félreértettem volna a háta mögé sandított,egy világoskék ruhás,rózsaszín horgászsapkás, dúdkeblű,bűnbánó angyalkára. Kicsit mellémfeküdt simogatott ,becézgetett,puszilgatott, -A fiúk közben zavartan böngészték a lázlapjukat,mikor kaptak dietilamid-lizergsavat fájdalomcsillapító gyanánt. Frissen visszahódított barátnőm óvatosan mozgatta az orrocskáját,és egy gyors csók után sietve búcsúzott. 

 Reggeliosztáskor a nővérek azt mesélik egymásnak,hogy épp indult haza a röntgenasszisztensnő előtte egy ilyen Hello Kitty csajszi. Egyszer csak fölemeli a szöszi a nóziját ,hátrafordul és akkora maflást lenyom a Valinak,hogy az seggre ült. -Na én gyorsan saját felelősségre innen haza,mielőtt nem marad otthon egy ép dolgom... Az ajtómon levél: ....kor jövök a cuccomért. Ledőlök, csak létezek ,nem tudom mim fáj jobban: a csontjaim,vagy hogy megint elb...tam. Egyik nap csöngetnek a lépcsőházi kaputelefonról,valami százados ,meg alez. Biztosan a karambol miatt. Lecaplatok,látom ezek díszegyenruhában vannak. Nem értem. Kiderül egy kedves hölgy engedte be őket idáig. Elkezdik a mondókájukat...-Mivan,életmentés? Civil kurázsi? Dííj? Olvasni kezdik az indoklást. -Takarooodjatoook a gecibe ,itt van szemben a szociális iroda annak adjátok a kib@szott csekket. Nem a szerveit akartam megmenteni, hanem egy embert.. Nem azért, hogy példát mutassak, csak féltem,ha nem csinálok valamit,ugyanígy szenvedek mint most. Lelépni! Az üvöltéstől fájni kezdtek a bordáim. Remegő kezekkel tömtem be vagy négy tablettát. Az ágyra dőltem és gombóccal a torkomban aludtam el. Kuglóf és kakaó illatára ébredtem. Nem csoda,hisz ott figyeltek az éjjeli szekrényemen.A padló,csillog,az ablak tiszta,és valami puhát érzek a hátam mögött. Ismerős kuncogás egy apró szájból, és csillogó kék szemek kisérik. Ági az. -Tegnap jöttem a cuccaimért ,és beengedtem két katonabácsit...akik tűzoltók voltak. Lementem a garázsba a bukómért,aztán nem akartam zavarni... de kíváncsi is voltam. -Szóval izé Nyuszi:

Nem vinném el a cuccaimat,mert téged szeretnélek leges,leges legjobban Jézuskára.

A bejegyzés trackback címe:

https://martoesalibak.blog.hu/api/trackback/id/tr616762838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása