Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Márton és a Libák

Márton és a Libák

Egy Facebook bejegyzés margójára

2021. november 18. - Márton és a Libák

Pár napja született a blog ötlete egy Facebook bejegyzésre adott kommentem nyomán.

Íme:
"Anna Virovecz Neem szeretnéd te azt� De mivel a megfelelési kényszeremet szeretném elbocsátani,így leírom:

 A legnagyobb hülyeség amit elkövethet egy viszonylag jó pasi az a "Tinderezés" öt évvel ezelőtt a munkámmal kapcsolatban tagja lettem egy alternatív közösségi oldalnak. Másfél évvel később,egy több mint fél éves szobafogságom alkalmával visszatértem rá.Akkor már szinte csak társkereső lett.Voltaképpen csak magányos voltam, és hiányzott az intimitás egy rapid vegetérő szexuálisan hiperaktív házasság után. Szétroncsolt testtel és traumatizált pszichével varázslatos világnak látszott. Viszont nem ismertem még a szabályokat, igaz a helyzetem miatt nem vonatkoztak annyira rám.

 Mert hogyan is működik a párcsináló? Bennünk férfiakban nehezen leírható súlyos tabukat ültettek el az önkielégítéssel kapcsolatban,és a biológiainál jóval erősebb párosodási kényszert. Pont jókor, a Dove reklámok (félreértés ne essék, a világ egyik legszebb nője számomra egy némileg teltkarcsú,göndör,szeplős "körte" lenne egy érdekes orrocskával) Szóval a női rendhagyóságok ünneplése és a női önállóság diadala idején,kaptunk egy eszközt amivel házhoz jön a pasi akár a Wishen csak teljesen ingyen. Három féle van(erre majd visszatérünk) a pfujj,a kutyuli, és a fakkboj. Ebből mindenki kettőt választhat, és azt is sejtem melyikeket.

-Királyság, mi van a másik oldalon? Vagy a zaklatási botrányok,vagy egyéb miatt szorongásosságig óvatos fiúk. Egyébként is rendesen ekézve vannak mindenféle női fórumon,de kimaradtak az össznépi önelfogadás kampányból is.Nemcsak a média nem ad egy alternatív képet,hanem a nők hangosan kimondott "igényei" szerint is egy férfinak jó izmosnak,kockahasúnak,keménynek kell lennie divatos egyenszőrzettel erőtől duzzadó ...járművel is. Vagy karcsúnak,elegánsak, viccesnek és okosnak véletlenül mulyának de mégis rendkívül kezdeményezőnek. Húsz éve is a kigolyózást kockáztatta meg az a hölgy ismerősöm aki Raffaello Tritonját nevezte meg ideáljának. És még jobban járt mint pár évvel korábban egy komolyzenei együttes időnként modellkedő tagja amikor Michelangelo Ádámját "de mindene pontosan mint a freskón" említette mint a legszexibb férfit.-És hol volt még az insta?(Bea itt már mondja is,a pszichózisokat :p ) Szóval itt vagyunk mi mindenféle nem szabvány formával vézna kis ...egyhármas kombival, és a tudatos, vagy tudatalatti vággyal,hogy a külsőnket is szeressék... Regisztrálunk,a kapitális pontyunkkal,a diplomás korba lépő verdával vigyorogva a görög tengerparton,és persze itt van a svejci fitnessválogatott a jachtjukon feszítve valahol Óceániában(hál istennek nem sokan).

 Elkezdünk nézelődni. A cuki szomszéd lányt keressük,aki olyan kedvesen mosolyog ránk,csak valahogy nem volt még alkalom dumálni vele.Hoppá mennyi van itt belőlük,te jó ég, yachton,Thaiföldön,micsoda lakásban. Ha visszaszívez még nagyobb gáz,mert én ezeket nem tudom megadni neki. Nézz oda! Hát ő meg olyan mint a henteslány a huncut vicceivel,nem ő az mint az az Xhamsteres cicus akit nem tom miért kezdtem el nézni, mert ducibb az ízlésemnél de már nem volt szükség több klipp megtekintésére XP Húzzuk be gyorsan. Lehet élőben is olyan finom...

 Közben nézem kiknek tetszem. Jujj,és fujj,na ő talán de csak "Eszternek". Mivanmá, a szomszéd anyukánál már két hete Baywatch casting van nekem meg csak ilyenek? Na jó,ráírok a Rozira... Ha kedves lány és jó az ágyban...esetleg.

 -Rozi persze túl van néhány farokdonoron ,kutyát keres. Nem vagy az,elmond mindennek.

-Úgy gondolod,hogy Rozi kutyát keres ,pitizel, kár volt mert fakkbojnak gondolt.

-Rozi a bőség zavarában nem tudja kivel flörtöljön:megszűnnek az üzenetek.

-Tündökölsz,jól egyensúlyozol puhatolódzol, Rozi élvezi,de annyi hamis fakbolyon van már túl,hogy egy hónap múlva se lesz belőle randi.

-Rozi feljön hozzád,ha nem csorogna már a füledből is:hazaküldenéd. Posztkuitál vagytok az ágyban,ránéz az ájult botos mesterre és sírva nevet. 

-Rozi feljön, épp olyan mint a képeken,fölkarcolja a rudidat, óvatosan szisszensz fel,de már csak a káromkodása visszhangzik a lakasodban.

-Rozi feljön, van benne valami szexi ami a képeken nem volt,az előjáték alatt két orgazmusa van,mielőtt sorra kerülnél, elalszik vagy lelép.

-Rozi nem az a lány,együtt lógtok már egy hónapja, mire enged. Korom sötétben a takaró alatt szoborrá merevedve.

-Rozi ügyesen photoshoppol azonnal barát zónába teszed,de mint kém a csajok világában haver lesz. A második közös tivornyázás után : -Lehúzza rólad a nadrágot,szét is vagy csúszva,meg is ijedtél, elkezd papolni az impotenciáról

- Lehúzza rólad a nadrágot,nagy lendülettel a bőrt is szárazon: -Fejlődési rendellenességet állapít

 meg és részleges amputációt javall.

-Épp csak feljajdultál,de már izgat,ő viszont lelkiismeretfurdalásosan bőgicsél.Szexmentesen megvigasztalod,nézed ahogy alszik,egy kicsit beléesel. Arra ébredsz,hogy szégyenében elbujdosott örökre...

 A hentesláány :p : Rozik rendesen kikészítettek mivel a barátzónából törtél föl,mindet tud rólad azt is hogy szereted.Extázis mégha semmi sem úgy történt ahogy szereted. A reggelinél közli,sajnos még mindig a Bélába szerelmes.

 A henteslány2:érdeklődése nem lankad,pajzán kiterőknél rendre utasít fokozatosan egy csodálatos és érdekes személyiség bontakozik ki előtted. Két fesztelen hangulatú randi után szégyenlősen levetkőzik. Két és fél óra múlva boldogan göcög melletted. Te kifacsarva az utolsó erőddel azt kérdezed: "Akkor most járunk?" "Bolond vagy cica,csak ons ,tudod én nem tudok akármilyen tahóval baaaassszhnííih."

Folyt köv . Randim van "Tinderes"

Szóval itt vagyok, próbálok e/1 ben maradni. És nem elkanyarodni nagyon. 

 A henteslányoknál hagytam abba. 

Becsületes leszek,mindenkinek adok saját nevet eztán,de úriember is,úgyhogy némileg ferdítve.

 Grétával januárban matcheltünk,a fényképei alapján egy picit megkopott szépségű felső középosztálybeli nőnek tűnt. Meglepett,hogy nem járt még művészkocsmában. Először sikerült magamat adni,nem említeni apám gyilkossági kísérletig fajuló szigorát. -Hogy a régi barátaim velem ellentétben nem divatlapok hanem a bűnügyi magazinok címlapjain szerepeltek,eszembe se jutott amikor pár nappal az esküvőm előtt elhagytak,amikor égett a házam,amikor a könnyeimmel küzdve beszéltem rá az exnejemet: neveljük fel mi a sérült gyermekünket,ugyanennek a nőnek a kishíján halálos balesetem utáni árulását, hogy az ügyvédnőm elcsábított és amikor egy újabb baleset miatt kórházba kerültem SMS-BEN szakított,hogy az a lány akibe az első látásra beleszerettem:mit szépítsük a díjazás nélküli qrvájának tekintett.Hogy a testvéreim megszakítottak velem minden kapcsolatot,miután apám egy "inkvizíciós tárgyalással"ajándékozott meg születésnapomra.Csak meséltettem,flörtöltem,mosolyogtam. Egyszer csak megkérdezte; mi a titkom? -Piaggio Hexagon 180,ha ráülök mosolygok és úgy maradok.-mondtam.

-Pont fordítva,valami nyomaszt.-mondta.

Cigarettára gyújtottam a kerthelyiségben és elmeséltem.Nem bőgtem el magam. 

-Mindenkinek megvan a maga keresztje,lapozzunk! -Mosolyogtam bizalomgerjesztően.

-Nekem is.-Hangzott a válasz de hetekig nem tudtam meg mi az.

Gréta gondolkodási időt kért.

Tudtam,buktam. És őt is a többiek közé tettem akiket elfelejtettem visszautasítani, elfelejtettem szakítani velük,ha úgy gondolják jönnek.

 Hazaérve Baby üzenete fogadott. Aranyos 19éves szőke perzsacica. Éppen osztrákba' dolgozik,pincérnő.

Voltaképpen azt hittem,csak csevegünk.Az esélytelenek nyugalmával irogattam neki,hiszen egy némileg obes majd negyven éves közalkalmazott voltam.

 Valentin nap reggelén egy cuki fényképet küldött."Nem lenne szabad,de szeretlek." üzenettel.

 Elhatároztam: jó fiú leszek. Felhívtam mindenkit. Ágit a mindig csinos plus size ápolónőt,Beát a morcos bankigazgatót, Melindát a sebeit áttörhetetlenül erős csinált vagánysággal leplező cukrászt,és Klárit a tökéletes alkatú fasiszta hippit.

 Szegény Melinda,egyedül csak ő volt elég erős elengedni. Klári pont ellenkezőleg: meghívott weekendezni.

 Nem sokkal éjfél előtt Gréta írt egy hosszú levelet. Háromszor kellett elolvasnom,hogy fel tudjam fogni. Azonnal írtam neki,hogy mennyire szégyellem magam azért a gunyoros mosolyomért a Ribillió előtt, és hogy bűnbánatom jeléül fogadjon el egy áll you can eat happeninget a város legjobb helyén.

 Klári: tudod vannak akik egymásnak vannak teremtve.Pár politikai kérdést leszámítva,vele azok voltunk. Pontosabban;volt még egy dolog. De ha már saarban fürdetem magam miért ne: szóval,nem éreztem belőle semmit,sima volt belülről mint az üvegpohár. Péntek délutántól hétfő reggelig próbáltam ráérezni az ízére de nem ment.Nem tudom, mit hazudtam neki,csak azt :próbáltam minnél kevésbé elkeseríteni.

 Májusra minden átfedést megszűntetve érkeztem Baby huszadik születésnapi,és hazaérkezős bulijára...

 Gréta nagyon drukkolt,mint valami kedvenc unokatestvérek olyanok lettünk egymásnak.

 Sohasem fogom elfelejteni azt a hűvös tisztaszobát a befőttekkel és takarosan összerakott holmikkal, ahogy Baby benyit jó éjszakát puszit adni és ott felejti magát. Zavarba jöttem az éjszaka folyamán, de hamar megbeszéltük a dolgot és mintha mindig is egymást szerettük volna ébredtünk másnap.Annyi bókot,szeretet,megerősítést nem kaptam még soha senkitől.Nem felejtettem el hálás lenni.Úgy volt,hogy ősszel együtt megyünk,apukája szallodájába dolgozni...

 

Dickpics és társai.

 Ültem a vízparton.A nyaralás ki volt fizetve,a külföldi munka ugrott,és a barátnőm is.Nem csináltam semmi rosszat,egyszerűen csak Baby gondolkodási időt kért.

 Pont jó helyen vagyok.Nincs még egy biztonságosabb hely egy a férfiasságában vetett bizalmában megingott srácnak egy nudista kemping. Diplomás korba lépő motorkerékpárom,apró-szekrénynek használt sátram pokróc. A pokrócon egy tagbaszakadt,félig kidolgozott hasú kamszos arcú és egyebű srác pörgeti a Badoot.

 Valamit csak tud,mert ahogy visszakapcsolta a fiókját örökös VIP tagsággal ajándékozták meg.Igen,én voltam.Nem tudom,miért mentem ki a mólóra,ugyanúgy napozhattam volna a parton.Csak azt vettem észre:bomba alakú anyukák-feleségek(nálam mind fiatalabbak)karcsú,jól eleresztett,jóképű férjüket a luxuslakóbusz elősátra alatt hagyva; -az én törülközőm mellett találtak meg a legalkalmasabb helyet.

 Beúszom jó két kilométert,amikor kilépek a vízből teljesen megfiatalodva érzem magam olyan 12-13 évesnek.Az időközben megjelent Clooneyk ,Brosmanok megnyugodva mérnek végig és mennek vissza tévézni.Egy napozóágy megfordul és távolabb kerül tőlem. A helyét egy leszbikus pár foglalja el arccal felém. Meglepődve nézek egy vöröshajú lányra akinek a férje vagy tarzannak, vagy benzinkútnak öltözött farsangkor. "Na végre,hogy észreveszel,rabolj el!" Mondja a nő a mosolyával-mimikájával.Zavartan húzom a fejemre a füllhallgatót.Lopva a jégcsapomra nézek,riadtan veszem észre,hogy az egyik meleg lány megfordult,a hasán fekve az arcát a kezeire támasztva néz. -Pont oda ahova én.

 Becsukom a szemem,és várom hogy felébredjek. Három nap múlva egy küldöttség áll meg a sátram előtt, az esti buliba hívnak,kifogást nem fogadnak el. Abban jövök amiben szeretnék.

 -De még ma van. Tizenpár szívecske a telefonomban. A fotóimon összességében nincs annyi ruha,ami elég lenne egy téli sétához. Éppen egy aligbikinis képű pár évvel nálam idősebb nőcivel csevegek. Meg még két másik fiatalabb hölggyel. Képet kér,írom hol vagyok. Akkor is kér amikor leírom mire számíthat. Hát legyen! Pont naplemente van,az úszómester srác igazán profin instruál, igazán jó képeket lő.

Közben a másik két lány is észreveszi: kalandot keresek,referenciaképet kér.

 Küldés...az arcomba tolok egy rakétát,ilyenkor mindig ideges vagyok. Első válasz:egy � majd egy fotó egy szürreálisan hatalmas női szeméremről hozzá egy diszkréten formátlan, a profilképéhez csak hunyorítva hasonlító nő,a háttérben mindenféle kínzóeszköz. 2: "nagyon ott vagy,de amíg nem műtteted meg a fitymaszű..."-anyád. Aligbikinis: "Fertő,undorító,rémes,az előző udvarlóm egy évig várt rám,egyébként is kövér vagy mint a disznó!"

 Gréta ír: mizu? Vázolom a helyzetem. Felhív dumálunk nevetünk. Két nap múlva visszatér a dologra: megnézné a képet. -Biztos?-Biztos!-Tényleg?-Igen. Átment. Csörög a telefon:mikor megyek haza?

 Másnap este vagy ötven csodálatos ember ölelget egymás után.Korholnak,hogy miért nincs nekem önbizalmam -dehát van- dehogy van,épp nem vagy Woody Allen... aranyosak voltak.

 Grétával kimegyünk a Bence Hegyi kilátóhoz, megcsókol. Az első esténken csak simogatjuk,öleljük egymást.

 Legközelebb: ...hálásan bújok Gréta meztelen testéhez,fáradt vagyok, amikor észreveszem:nem sikerült varázsolnom. Azonnal a tettek mezejére lépek Gréti kuncog,aztán ...olyan csilingelő nevetésbe tör ki és puszil össze vissza. Amióta kiderült: halálos beteg,férfi nem okozott orgazmust. Fagfat: ki is vagyok én,huncut sztorikat mesélek amikor egy nevet említ : -Béla ,a Pál Béci !

-Iskolatársam volt,igen...váá honnan ismered ?

-Megkért rá ,hogy vallj nekem a nevében szerelmet.

-A városi strandon. Valami kellemetlen élmény miatt el is felejtettem.

-Basszus, nem is Zolitól kaptam az első csókom,víz alatt átúsztad a medencét a kedvemért,volt egy gyöngykagyló nyakláncod. Elszakadt amikor megcsókoltalak.

-Béna voltál de annyira jól esett.Miért nem lett több?

-Nem emlékszel?

-Fúúú,de valami rémlik,istenem...nagyon sajnálom ne haragudj én igazán...

-Bolond,én mentem be hozzád az öltözőbe.Láttalak de valahogy mégis a szemedet,a szádat néztem,egyszerűen nem értettem mit csinál a kezem,és hogy miért jó nekem amikor téged simogatlak.

-Megyan..ennyire voltam, amikor azt mondtad olyan kicsi cuki,aztán rámbéztél és elfutottál.

-Megijedtem magamtól.

-Nem akartalak látni soha többé,de aztán Veszprémben...alig ismertelek meg. 

-Előtte még a Délinél amikor katona voltál.

-Jesszusom te voltál az a százharminc kilós tanárnéni akinek a Béci mutatott be,és a szexuális életemről kezdett el faggatni.

-Annyira más voltál mint a Béla,először egy beképzelt seggfejnek hittelek. Aztán egy fél óra múlva már csak azon aggódtam,hogy te akkor már voltál lánnyal. Annyira haragudtam magamra,egyfolytában zabáltam...

-...Csak azt nem tudom,hogy nyomoztál utána a telefonszámomnak amikor Veszprémből hívtál.

-Én sem...Annyira homályos, azt hittem: csak álmodom.

-Ne haragudj,de csak amikor elköszöntél másodjára akkor ugrott be ki vagy. És én úgy emlékeztem a strandra,hogy én voltam...

-Úgy volt,hogy karácsonyra már vegetatív állapotban leszek,csak a prof talált egy kísérleti programot.

-Hiszel istenben?

-Prédikátor vagyok,hát persze. 

-Felismertél a Ribillióban?

- Nem..tényl.. 

-ényleg csak most.

Gréta pár héttel később egy hosszú hosszú telefonbeszélgetés során szakított velem. Lényegében azért hívott,hogy szakítson. Azóta is figyelemmel kíséri minden nagyobb léptemet. Örömét fejezi ki de tompa a hangja amikor van valakim, sajnál amikor egyedül vagyok de a szavai zenélnek. Sajnos a kísérleti gyógykezelés dacára is kezd romlani az állapota. A minap újra megkérdeztem: Hisz az istenben? Még mindig hisz.De fontosabb neki hogy boldog legyek. Azt hiszem tudtok mindent,amit mi mindketten is tudunk.

 

Ne haragudjatok,annyi vidám és tragikomikus sztorim van még Tinderisztánból ,azt hiszem meg is fogom osztani egy blogban mondjuk "Márton és a Libák" címen.

 

De ezt le kellett írnom."

A bejegyzés trackback címe:

https://martoesalibak.blog.hu/api/trackback/id/tr8916758254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása